Додаткові відомості
Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут імені В.П.Затонського, 1995, спеціальність 0104 фізика, кваліфікація вчитель фізики, інформатики та обчислювальної техніки.
Завідувач науково-дослідної лабораторії цифровізації освіти (з вересня 2022 р.), професор кафедри комп'ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики (2022, за суміщенням);
Завідувач науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти (з жовтня
2012 р.), доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління (2016, за суміщенням);
Заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної
роботи Інституту психології та соціальної педагогіки (січень 2008- вересень
2012); доцент кафедри інформатики Інституту лідерства (2011, за суміщенням);
Старший викладач кафедри інформатики та математичних дисциплін (з вересня
2007 р); викладач кафедри інформатики (з вересня 2006 р.)
Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів: монографія на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Дата захисту 21.12.2021 р.
Розвиток інтересу до навчання фізики в учнів основної школи у позакласній роботі: Дисертація на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізика)". Дата захисту 12.11.2008 р.
Відзнаки та нагороди:
Грамота Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (2024)
Знак "Відмінник столичної освіти" (2021)
Подяка Київського міського голови (2018)
Відзнака «Лідер року – 2017» Київського університету імені Бориса Грінченка (2017)
Подяка Президента Української Академії Акмеології (2016)
Диплом «Лідер року – 2016» Київського університету імені Бориса Грінченка (2016)
Грамота ректора Київського університету імені Бориса Грінченка (2014)
Грамота директора Інституту суспільства КУ імені Бориса Грінченка (2013)
Грамота ректора Київського університету імені Бориса Грінченка (2011)
Грамота Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (2010)
Подяка ректора КМПУ імені Б.Д. Грінченка (2009)
Диплом ІІ ступеня ІІІ-го міського конкурсу науково-дослідницьких робіт серед студентів та молодих вчених вищих навчальних закладів м. Києва «Інтелект молодих - на службу столиці»
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 15 | 2 | 2024.11.17 06:00:11 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
2 | НДЛ цифровізації освіти | O-1538-2016 | 5 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/1514345/oksana-buinytska/ |
313 | НДЛ цифровізації освіти | O-1538-2016 | 7 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/127558 |
504 | НДЛ цифровізації освіти | O-1538-2016 | 8 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/127558 |
557 | НДЛ цифровізації освіти | O-1538-2016 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/127558 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1216 | 17 | 27 | 2024.11.18 10:00:05 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 878 | 15 | 21 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | НДЛ | НДЛ цифровізації освіти | 142.9 | 6 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana_Buinytska |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
6313 | Цифрові інструменти Google для науковців: всеукраїнський онлайн-семінару | Google Академія в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ | ||
6315 | Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси: Міжнародна науково-практична онлайн-конференція | слухач | Київ, онлайн | ||
6312 | 12th International Scientific Conference DLCC2020. Subtitle: Innovative Educaonal Technologies, Tools and Methods for E-learning : Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | E-LEARNING TO ENSURE THE EDUCATIONAL SERVICES’ QUALITY IN UNIVERSITY DISTANCE LEARNING | Cieszyn-Katowice, Poland | ||
6311 | Управління сучасним ЗВО: Перша міжнародна конференція | Рейтинг викладачів - відслідковуємо динаміку | Київ, онлайн | ||
6310 | Науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості освіти у країнах Європейського Союзу" | слухач | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4616 | Microsoft Education Day 2019: для вищих навчальних закладів | слухач | Київ | ||
4622 | СЕД АСКОД - автоматизація процесів документообігу: семінар | слухач | Київ | ||
4621 | Кібербезпека. Захисти свій бізнес: міжнародний форум | слухач | Київ | ||
4615 | International Conference : New Pedagogical Approaches in STEAM Education (project MoPED) | Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів | Kyiv, BGKU | ||
3694 | Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах середньої та вищої освіти: Всеукраїнська науково-практична конференція | Персональний кабінет учасника освітнього процесу у системі Moodle | Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова | ||
2918 | 9th Annual International Scientific Conference DLCC2017. Subtitle: Effective Development of Teachers’ Skills in the Area of ICT and E-learning : Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | Use of Bot-technologies for educational communication at the university | Cieszyn-Katowice, Poland | document.pdf | |
2917 | III International Scientific Conference : Open educational e-environment of modern University | Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment | Kyiv, BGKU | ||
2915 | 13th International Conference ICTERI 2017. Subtitle: ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer | E-Learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
1303 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning: 8th Annual International Scientific Conference DLCC2016. Subtitle: E-learning Methodology – Implementation and Evaluation | E-Education Content Management | Cieszyn, Poland | ||
1302 | Open educational e-environment of modern University. II International Scientific Conference | 1. Webometrics Rating as Instrument for quality assessment of open Educational E-environment University. 2. Підготовка менеджерів електронного навчання | Kyiv | ||
1301 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning: 7th International Scientific Conference DLCC2015. Subtitle: IT Tools – Good Practice of Effective Use in Education | Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university | Katowice, Poland | ||
1300 | Information and Communication Technology in Education (ICTE 2015) | PUBLIC INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT AS ONE OF THE WAYS TO IMPROVE THE ICT COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS | Ostrava, Czech Republic | ||
1299 | Open educational e-environment of the modern university: International scientific conference | Open educational e-environment of the modern university | Kyiv | ||
1298 | 2nd International Workshop on Methods and Resources of Distance Learning (MRDL 2014) - ICTERI 2014: International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications | Corporate Standard ICT competence Masters | Kherson | document.pdf | |
1296 | V International Research and Practical Conference Methodogical Principles of Education Quality Management at University | Впровадження інноваційних технологій в відкритому інформаційному просторі сучасного університету | Kyiv |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39617 | Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Монографії (колективні) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40794 | Quality of University Education: Educological Discourse | |
40176 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | |
38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
34186 | E-learning to Ensure the Educational Services' Quality in University Distance Learning | |
27843 | Digital Competencies of University Teachers | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university | |
18693 | E-education content management | |
11356 | Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university | |
10019 | Компетентністно зорієнтована освіта: якісні виміри /редкол. Огнев'юк В.О., Хоружа Л.Л. та ін./ (Розділ ІІ. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету. с.151-196) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
40445 | Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities | |
39685 | Modeling of the internal certification system of educational resources | |
42466 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | |
40176 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | |
34186 | E-learning to Ensure the Educational Services' Quality in University Distance Learning | |
27843 | Digital Competencies of University Teachers | |
27098 | Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету | |
19666 | E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university | |
19906 | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу | |
2276 | Студент в інформаційно-освітньому середовищі сучасного університету | |
641 | Використання електронних навчально-методичних комплексів у процесі фахової підготовки студентів |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (26)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
45675 | Modeling of an internal educational resource certification system | |
42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
43176 | System for digital professional development of university teachers | |
43175 | Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача університету | |
39973 | System for digital professional development of university teachers | |
39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
30148 | Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету | |
27943 | Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів | |
26117 | Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра | |
24061 | Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university | |
20119 | Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment | |
18693 | E-education content management | |
19667 | E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment | |
18701 | Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету | |
11356 | Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university | |
16418 | OPEN E-ENVIRONMENT – THE KEY INSTRUMENT OF THE EDUCATION QUALITY | |
10221 | Public Information and Educational Environment as One of the Ways to Improve the ICT Competence of Future Specialists | |
16432 | Імплементація корпоративних стандартів ік-компетентності – запорука якісного відкритого е- середовища університету | |
10019 | Компетентністно зорієнтована освіта: якісні виміри /редкол. Огнев'юк В.О., Хоружа Л.Л. та ін./ (Розділ ІІ. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету. с.151-196) | |
3861 | Corporate Standard of ICT competence of masters | |
3344 | Институционный репозиторий как средство повышения научного рейтинга преподавателя | |
2276 | Студент в інформаційно-освітньому середовищі сучасного університету | |
3661 | Ректорский контроль как форма оценки качества обучения | |
641 | Використання електронних навчально-методичних комплексів у процесі фахової підготовки студентів |
Фахові видання, що затверджені МОН (33)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49552 | Introduction of an Individual Educational Trajectory in a Higher Education Institution Through the Implementation of a Catalog of Elective Disciplines | |
49553 | Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку | |
45675 | Modeling of an internal educational resource certification system | |
42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
43175 | Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача університету | |
39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
34024 | 3D-картографування системи освіти в Україні (Звіт 2). | |
34026 | Профіль викладача з напрямку цифрової компетентності з використанням інноваційних інструментів навчання (Звіт 4) | |
33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
31370 | Цифровізація закладу вищої освіти | |
30148 | Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету | |
27943 | Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів | |
27098 | Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету | |
19906 | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу | |
19722 | Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів | |
11355 | Модуль «електронний деканат» в системі управління навчальним контентом середовища LMS Moodle | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
9986 | Формування компетентностей майбутніх фахівців з програмної інженерії | |
3865 | Вбудовані системи, програмне забезпечення для їх проектування в системі навчання майбутніх студентів | |
3861 | Corporate Standard of ICT competence of masters | |
2276 | Студент в інформаційно-освітньому середовищі сучасного університету | |
647 | Використання віртуального навчального середовища при підготовці фахівців соціальної сфери | |
641 | Використання електронних навчально-методичних комплексів у процесі фахової підготовки студентів | |
814 | Організація спільного віртуального простору викладача і студентів засобами технологій web 2.0 | |
670 | Система тестової перевірки ключових компетентностей студентів | |
633 | Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі | |
637 | Тестовий контроль як засіб вимірювання навчальних досягнень студентів | |
626 | Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі професійної підготовки соціальних педагогів | |
696 | Цікавість як засіб підвищення ефективності навчання фізики | |
695 | Ігри на уроках фізики | |
665 | Використання інформаційно-комунікативних технологій у шкільному курсі фізики | |
660 | Елементи цікавої фізики та експерименту під час вивчення фізики | |
658 | Урок-дослідження "Світ електрики" (8 клас) |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (1)
ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
---|---|---|---|---|
9 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Електронне | не встановлено |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
34 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | https://doi.org/10.1111/ejed.12588 | European Journal of Education | Покликання | Покликання | 2023 | 2023 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (6)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
2 | Використання бот-технологій для освітньої комунікації в університеті / Use of bot-technologies for educational communication at the university | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22604/ | 2018 |
130 | Modeling of the internal certification system of educational resources | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39685/ | 2022 |
131 | Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40445/ | 2022 |
187 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40176/ | 2022 |
188 | E-learning to Ensure the Educational Services' Quality in University Distance Learning | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34186/ | 2022 |
213 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42466/ | 2022 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (6)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | НДЛ | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 10 | Дотримано | 2021 |
62 | НДЛ | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 11 | Дотримано | 2021 |
98 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 12 | Дотримано | 2022 |
99 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 13 | Дотримано | 2022 |
173 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 14 | Дотримано | 2023 |
174 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 15 | Дотримано | 2023 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | DESIRE | 01.12.2013-31.03.2017 | Учасник проекту | |
37 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Адміністратор проекту |
Заявки на колективні гранти (7)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
408 | Multimedia Educational Content Design Based on European Experience | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
474 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2020 |
565 | EU Tools and Experience to increase Digital Competence for Ukrainian Professors | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
576 | Digital learning and teaching in European Union Higher Education : experience for Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
619 | Трансформація освітніх технологій в університеті в умовах глобальних кризових явищ | Національний фонд досліджень України | Коллективний | - | 2021 |
673 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
800 | DiGreU | ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
237 | Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти | Повноцінне дослідження | 05.2022 | https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (20)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
849 | Модуль з ІКТ | - | 13.12.2016 | |
1330 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.11.2014 | |
1331 | Дидактичний модуль | - | 01.04.2015 | |
1332 | Дослідницький модуль | - | c3_1_2012.pdf | 16.03.2012 |
1519 | Лідерський модуль | - | 26.04.2017 | |
1978 | Інше | - | сертифікат_мопед.pdf | 15.12.2017 |
2264 | Інше | Інший модуль | 12.06.2018 | |
2341 | Інше | Інший модуль | 19.09.2018 | |
2342 | Інше | Інший модуль | 14.09.2018 | |
2735 | Інше | Інший модуль | brighttalk-viewing-certificate-sciencedirect.pdf | 30.11.2018 |
3393 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Буйницька .pdf | 25.06.2019 |
3565 | Лідерський | Інший модуль | 08.11.2019 | |
3794 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 |
4823 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 |
5272 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
6178 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 |
7513 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 |
8910 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
9084 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9140 | Інший | Інший модуль | СЕРТИФІКАТ (3).pdf | 14.06.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (12)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
692 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 | 10 |
713 | Змістовий модуль «Інформаційно-комунікаційні технології» | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 11.03.2016 | 2 |
716 | Змістовий модуль «Інформаційно-комунікаційні технології» | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.03.2016 | 2 |
744 | Словник Бориса Грінченка та сучасність | Конкурс | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2016 | 2 |
749 | Змістовий модуль «Інформаційно-комунікаційні технології» | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.03.2016 | 2 |
750 | Змістовий модуль «Інформаційно-комунікаційні технології» | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 21.03.2016 | 2 |
757 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 03.03.2016 | 2 |
758 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 04.03.2016 | 2 |
771 | Створення каталогу дисциплін та використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.03.2016 | 2 |
969 | STEM та Інтернет речей | Майстер-клас в рамках Фестивалю науки | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.05.2016 | 2 |
975 | Зустріч студентів та співробітників з представниками InRobots | Навчально-практичний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 23.09.2016 | 2 |
1040 | Створення каталогу дисциплін та використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 16.03.2016 | 2 |
Оригінальні заходи (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рік | Назва | Дата затвердження на засіданні ректорату Університету |
---|---|---|---|---|---|
3 | НДЛ | НДЛ цифровізації освіти | 2023 | «Цифровий хаб Київського університету імені Бориса Грінченка» | 27.12.2023 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49722 | Я - студент | |
46143 | Я — студент | |
44698 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
41852 | Я — студент | |
40446 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
37185 | Я — студент | |
31809 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
31834 | Я — студент | |
27967 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
27966 | Я — студент | |
25586 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20983 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20107 | Я — студент | |
18684 | Створення сучасного електронного навчального курсу в системі MOODLE | |
16478 | Сходинки зростання: практикум до навчального посібника "Я - студент" | |
14990 | Я — студент | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
3849 | Я студент (Розділ V) | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
6657 | Я – студент: навч.посіб |
Сертифіковані ЕНК (12)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
207 | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в соціальній сфері (5 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 317 | 08.07.2015 | |
222 | Методика викладання інформатики у вищій школі (6 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 574 | 02.12.2015 | |
276 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
277 | ІКТ у викладацькій діяльності (СРм) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
307 | Методика викладання фахових дисциплін (ІНм) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
318 | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (з.ф.н.) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
346 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
599 | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2019 | 882 | 21.12.2019 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
872 | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ДО, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1003 | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1025 | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1060 | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, КОРП, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (45)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
10 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ у викладацькій діяльності (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
11 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ у викладацькій діяльності (СРм) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
120 | Факультет інформаційних технологій та управління | Методика викладання фахових дисциплін (ІНм) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
242 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в соціальній сфері (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
400 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
401 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у психології (5 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
402 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у соціальній сфері (5 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
439 | Факультет інформаційних технологій та управління | Методика викладання інформатики у вищій школі (6 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
480 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ у викладацькій діяльності (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
481 | Факультет інформаційних технологій та управління | Методика викладання фахових дисциплін (ІНм) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
482 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
483 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
484 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
671 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у соціальній сфері (5 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
672 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у психології (5 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3675 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ у професійній діяльності (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
3747 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Експертиза сучасного інформаційного комунікативного середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3748 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Моделювання високотехнологічного освітнього середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 14 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3866 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5, 6 курс) | Магістр | Заочна | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
5300 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Експертиза сучасного інформаційного комунікативного середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5301 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Моделювання високотехнологічного освітнього середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5571 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5573 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5577 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6613 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Експертиза сучасного інформаційного комунікативного середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6615 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент ЕН ...: Моделювання високотехнологічного освітнього середовища (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6870 | Факультет інформаційних технологій та управління | Практика (6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6974 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6975 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8742 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8898 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
8914 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9040 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9419 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11033 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11288 | Факультет інформаційних технологій та управління | Практика (6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11754 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ у професійній діяльності (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12180 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12181 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12655 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12660 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12726 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс, ПВШ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12967 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13468 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13474 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
467 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,96 | 30.12.2016 |
1588 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,82 | 12.01.2017 |
1843 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,95 | 26.12.2018 |
3083 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,72 | 28.12.2019 |
3516 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,87 | 28.12.2020 |
4465 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,94 | 28.12.2021 |
5477 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,91 | 30.12.2022 |
6354 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,44 | 30.12.2023 |